سلااااااااااااااااااام
عشق ماندگار
این وبلاگ بر اساس سلیقه خودم بوده و من امیدوارو از وبلاگ من لذت ببرید.
درباره وبلاگ


به رسم تمام نوشته های عالم اول سلام به وبلاگ من خوش اومدید

پيوندها
فاصله ها
انار
عاشقانه ها
زیر سایه عشق تو
عشق من
عاشقانه سجاد و افسانه
فقط واسه دل خودم
عشق نافرجام
پاتوق احساس
برای عشقم
دفتر خاطرات جوجو
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ماندگار و آدرس zanjireshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 36131
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مسافر عشق

آرشيو وبلاگ
آذر 1392
فروردين 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 10 فروردين 1398برچسب:, :: 18:28 :: نويسنده : مسافر عشق

 

سلام بچه ها خوش اومدید به وبلاگ من.

امیدوارم بهتون خوش بگذره.

راستی دوست های گلم نظر یادتون نره ها.



نظرات شما عزیزان:

saeid
ساعت20:51---7 مرداد 1392
سلام وبت قشنگه به منم سر بزن نظرت برام مهمه بهم بگو ممنون
پاسخ:به وبت سر زدم نظرم گذاشتم ........خخخخخخخخ


sara
ساعت23:12---21 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....<


مهدی
ساعت22:14---17 تير 1392
سلام وب خوبی دارید.سعی کنید مطالبتون بروز باشه .یاعلی
پاسخ:سلام ممنونم ولي من ديگه مطالبمو به روز نميكنم...


آرمان
ساعت11:55---28 خرداد 1392
سلام عزیزم به منم سربزن

هستي
ساعت11:18---28 خرداد 1392
سلأم هاني جون وبت خهلي خوشمله.
ميلينکمت توهم منو بلينک!باوووشع؟؟؟

بوس باي عقشم!

موفق باشي


مهسا
ساعت9:48---14 خرداد 1392
آبجی منتظرتماااا:www.tanhaeee.loxblog.com

غزاله
ساعت17:30---27 فروردين 1392
سلام گلم ممنون ک سر زدی بهم.وبلاگ قشنگی داری. موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: